Complaint: Slechte bezorging

user-146691 on 04 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Pakket wordt niet bezorgd, er wordt niet gehouden aan de briefjes die men in de brief gooit voor volgende bezorg poging.
Onwaarheden over bezorging, gemeld dat er een aflever poging is geweest maar niemand thuis terwijl er wel iemand zit te wachten op een pakketbezorging. Ook was er geen brief achtergelaten wat de schijn geeft dat de bezorging nooit heeft plaatsgevonden.
Klantenservice verwijst door naar depot om contact op te nemen, hier wordt de telefoon niet opgenomen.
Klantenservice gevraagd die bezorging tot stand te laten komen, die willen niet mee werken naar een oplossing.
Al met al een hele slechte dienstverlening.

Desired solution:

Een bezorger die zijn werk serieus neemt, geen onzin in het systeem zet over bezorgpogingen. Ook doet wat er op het kaartje staat voor een volgende poging.
Als dit allemaal niet lukt dan een servicedesk die wel voor een goede bezorging wil gaan en zich niet verschuild achter mag niet, kan niet of neem contact op met depot (wat niet opneemt, depot Rotterdam (krallingen?)). Ook zou het fijn zijn dat ze je niet gewoon ophangen als ze er niet uit komen. Uiterst onbeleefd.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Niet alleen de bezorger is het probleem, een servicedesk zou service moeten bieden en niet mee gaan in de onzin de een bezorger in het systeem zet, zorg er voor dat deze mensen ook contact kunnen leggen met de bezorgers en verwijs klanten niet naar een depot die niet op neemt. Neem zelf de verantwoordelijkheid om ook echt een service te leveren!

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of