Complaint: Slechte service / Onjuiste meldingen in track and trace pagina

user-120047 on 07 August 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn bestelling moest geleverd worden op een kantooradres in Rotterdam. Het betreft een kantoorpand met 12 verdiepingen; maar zoals bij elk flatgebouw moet men via een HOOFDINGANG zoek naar een specifiek huisnummer ofwel de uiteindelijke bestemming. Ons bedrijf bestaat al langer dan 10jaar op dit adres, maar helaas is het selektvracht niet gelukt om mijn pakket te bezorgen. Bovendien wordt op de track&trace pagina onjuiste vermeldingen geplaatst, zoals “niet thuis” en zelfs stond er enige moment vermeld “pakket afgeleverd”, terwijl naderhand bleek dat mijn pakket retour was naar de afzender.
Vervolgens werd een TWEEDE poging gedaan en wederom is mijn pakket uiteindelijk retour gezonden. Al met al absoluut geen succes en vooral frustrerend, zeker gezien ook de hoge gesprekstarieven voor menig contact met de klantenservice van zowel selektvracht alsook de webshop van Drogisterij.net.
Hoe moeilijk kan dit eigenlijk zijn ?????
Overigens beweerd selektvracht een onjuist afleveradres te hebben terwijl ik van mijn bestelling een duidelijke bevestiging heb van de webshop waarin het correcte adres is genoteerd. Webshop en selektvracht maken elkaar verwijten waar ik niets aan heb; mijn pakket is betaald, wordt al geleverd vanaf 19 juli maar inmiddels op 7 augustus blijkbaar nog steeds een illusie………..
ZEER SPIJTIG

Desired solution:

Een bezoger met gezond verstand !

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of