My complaint:
Mijn bestelling moest geleverd worden op een kantooradres in Rotterdam. Het betreft een kantoorpand met 12 verdiepingen; maar zoals bij elk flatgebouw moet men via een HOOFDINGANG zoek naar een specifiek huisnummer ofwel de uiteindelijke bestemming. Ons bedrijf bestaat al langer dan 10jaar op dit adres, maar helaas is het selektvracht niet gelukt om mijn pakket te bezorgen. Bovendien wordt op de track&trace pagina onjuiste vermeldingen geplaatst, zoals “niet thuis” en zelfs stond er enige moment vermeld “pakket afgeleverd”, terwijl naderhand bleek dat mijn pakket retour was naar de afzender.
Vervolgens werd een TWEEDE poging gedaan en wederom is mijn pakket uiteindelijk retour gezonden. Al met al absoluut geen succes en vooral frustrerend, zeker gezien ook de hoge gesprekstarieven voor menig contact met de klantenservice van zowel selektvracht alsook de webshop van Drogisterij.net.
Hoe moeilijk kan dit eigenlijk zijn ?????
Overigens beweerd selektvracht een onjuist afleveradres te hebben terwijl ik van mijn bestelling een duidelijke bevestiging heb van de webshop waarin het correcte adres is genoteerd. Webshop en selektvracht maken elkaar verwijten waar ik niets aan heb; mijn pakket is betaald, wordt al geleverd vanaf 19 juli maar inmiddels op 7 augustus blijkbaar nog steeds een illusie………..
ZEER SPIJTIG
Desired solution:
Een bezoger met gezond verstand !