Complaint: slechtste bezorgbedrijf ooit

user-92762 on 24 March 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Voor de zoveelste keer een dag voor niks zitten wachten op een bezorging. Zouden tussen 9 en 16 uur komen, om 15 uur track en trace gedaan, staat er dat we niet thuis waren!!! Voor de zekerheid toch gekeken maar geen briefje in de bus. Is niet de eerst keer dat dit gebeurt. Zijn onmogelijk te pakken te krijgen, spreek je ze wel dan volgen er smoesjes. Ondertussen wachten we telkens een week langer dan nodig op pakjes die via sv aangeboden worden.

Desired solution:

Zelf kunnen kiezen door welk bedrijf je wil laten bezorgen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - hoe kan het dat deze klacht de status opgelost heeft? de reactie van de organisatie is uiterst plichtmatig en het daadwerkelijke probleem dat tot de klacht heeft geleid is niet aangepakt, sterker nog het lijkt alleen maar erger te worden.

Comment by poster of the complaint

12 years ago - met bovenstaande bedoel ik: ik klaag omdat ondanks belofte pakket niet bezorgd is, bedrijf zegt sorry en belooft bezorging maar vervolgens is die belofte weer niet nagekomen. Dat lijkt me geen opgeloste klacht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of