Complaint: slechtste bezorgingsbedrijf ooit

user-180252 on 25 May 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zit nu al drie dagen te wachten op mijn bestelling van Wehkamp.
23ste dag 1, aflever tijd 14.00-18.00, gewacht tot 18.30, moest de deur uit, bij thuiskomst ligt er een briefje in de bus dat ik niet thuis was, volgende aflevertijd vrijdag 24ste tussen 09.00-15.00.
Dag 2, dag vrij gevraagd van werk, heb zitten wachten tot 17.00 niemand op komen dagen, heb wehkamp gebeld om te horen te krijgen dat ze niet meer komen.
Dag 3 zaterdag de 26ste, aflevertijd tussen 09.00-13.00 het is nu 14.00.
Op de site van selektvracht staat dat tot 15.00 bezorgd kan worden, wacht nog even af.
Het ergste is dat ik nu 2 dagen vrij heb gevraagd, en daardoor 2 dagen inkomsten mis, op deze manier wordt mijn bestelling wel heel erg duur.
Oplossing van wehkamp, om het maar naar een DHL service center te laten sturen, maar ik bestel juist online om het gemak dat het THUISBEZORGD wordt, en niet om het op te moeten halen bij een DHL center, kan ik net zo goed gelijk naar de winkel gaan.

Desired solution:

Dat als er een bezorgdatum en tijd wordt afgesproken, zij dit ook binnen deze tijd bezorgen, ze trekken er genoeg speling voor uit, bijv. ( 14.00-18.00 ) ze kunnen niet verwachten dat mensen de hele dag thuis zitten. Ik denk dat we wel betere dingen kunnen doen!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of