My complaint:
Op 29 mei 2012 heb ik een bestelling geplaatst op wehkamp.nl. Ook volg ik de status van mijn bestelling. Het pakket zou volgende dag al binnen moeten zijn (motto van wehkamp.nl) maar waarom werken ze met selektvracht? die lui zijn heel onvriendelijk en je hebt geen duidelijkheid van je pakket wat er nou mee gebeurd is. Als ik bel met de klantenservice zeggen ze: ze zijn onderweg hoor vandaag tussen 12:00 en 18:00 heeft u het pakket binnen. Dus ik maar wachten maar geen bezorger te zien. Ik wacht nou al 5 dagen! Hoelang duurt een sorteerfout? en waarom altijd toevallig bij elektronica? Bij de status van mijn bestelling (wehkamp.nl) zie ik dat de status GELEVERD is, maar ik heb nog helemaal geen pakket ontvangen!? als ik erop klik dan krijg ik het volgende te zien:
DATUM VAN BERICHT BERICHT
2012-05-31 03:11 Pakje heeft ons magazijn verlaten
2012-05-31 14:54 De bezorging gaat iets langer duren in verband met een sorteerfout. Onze excuses. Wij vragen je nog even af te wachten en contact op te nemen met onze Klantenservice als het pakje na een week nog niet geleverd is
2012-05-31 00:00 * Postaflevering met handtekening en niet bij buren
Wat moet ik nou doen? waar is mijn pakket? Eerlijk gezegd twijfel ik aan selektvracht en wehkamp.nl na al die nare klachten die ik zie over selektvracht. Graag zo snel mogelijk een oplossing.
mvg,
M.Caliskan
Desired solution:
Dat mijn pakket z.s.m wordt geleverd of dat ze me bellen zodat ik het bij een servicepoint kan ophalen want het wachten ben ik zat!