Complaint: telefoon opgehangen

user-151913 on 07 January 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Uw telefoniste van de service afdeling heeft de telefoon opgehangen.
Volgens Kimberly was ons pakket geretourneerd, maar volgens de KPN ligt het nog in het depot.
Toen ik dit aan haar vertelde zij dat de KPN kontakt met haar op mag nemen en toen was de telefoonverbinding verbroken.
Schandalig!

Desired solution:

Misschien goede training in omgangsvormen.
Mevrouw Marja Ruiterman uit Amsterdam verzorgt deze trainingen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of