Complaint: tot 2 keer toe niet geweest en voor niets zitten wachten!!!

user-43261 on 10 March 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

KPN had de opdracht gegeven om een pakketje op te halen bij mij in de avond, tussen 18:00 en 21:00.
Heel de avond zitten wachten,maar niemand geweest.
Volgende morgen nog geen post te zien in mijn brievenbus, s’middags ligt er ineens een briefje dat ze de avond ervoor langs waren geweest in de avond ,maar dat ze het niet konden afhalen,omdat erzogenaamd niemand thuis was.
Nou jaa,..hoe schandalig dat ze dat flikken. Op het briefje stond dat ze deze avond weer zouden komen.
Nou ja,..ik dacht laat ik dat maar afwachten dan. Dus weer heel de avond gewacht, en wat denk je,… zijn ze weer niet geweest. Ik naar de brievenbus. Geen selektvrachtbriefje. Ik ben benieuwd of ik dat briefje de volgende dag weer ga vinden in mijn brievenbus, dat ze weer zogenaamd zijn langsgweest.
Hoe schofterig is dat zeg! 2 avonden voor niets zitten wachten. Schandalige praktijken waar ze mee bezig zijn daar bij Selektvracht!!

Gewenste oplossing

Dat ze zich aan hun afspraken houden.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u niet geheel tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V. Om u van dienst te kunnen zijn vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder emailadres parcels.customerservice@selektvracht.nl onder referentie 20110310000952 . Graag ontvangen wij in uw mail uw adresgegevens en eventueel de pakketgegevens. Zodra wij uw email hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen om vervolgens met u naar een oplossing te gaan zoeken. Vetrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of