My complaint:
Vorige week dinsdag avond zou ik een levering ontvangen van de Wehkamp.
Ondanks dat ik gewoon thuis was, is er niemand geweest en geen briefje achter gelaten. Op de site van de Wehkamp krijg ik de melding dat er niemand thuis was.
Volgende dag, precies hetzelfde….
Pakket is retour Wehkamp gegaan.
Afgelopen weekend dezelfde bestelling weer geplaatst bij de Wehkamp. Deze zou gisteravond bezorgd worden.
En wederom, er komt niemand opdagen, geen briefje achtergelaten, en melding op de website dat er niemand thuis was.
Vandaag gebeld met depot Leiden. Ik werd zeer bot te woord gestaan, vragen werden onderbroken. Vorige bestelling zou ook al niet meer in het systeem staan (?!?). Vandaag zou de het tweede aflevermoment zijn volgens de medewerker.
Maar helaas…. Wederom op de website van de Wehkamp de melding dat er niemand thuis is. Dit klopt absoluut niet! Daarnaast weer geen briefje van de bezorger. Dus nu zal poging twee ook wel weer retour Wehkamp gaan.
Hoe kan dit tot 4x toe fout gaan?? Deurbel is niet kapot, de TNT bezorger weet wel meerdere keren per week bestellingen af te leveren. Helaas bij de Wehkamp niet de mogelijkheid om voor TNT te kiezen…
Desired solution:
Dat de Selektvracht contact met mij opneemt, en een afspraak maakt om de bestelling alsnog af te leveren. Op een tijdstip en dag die ik aangeef.