Complaint: track & trace code “bezorgd” echter niks ontvangen

user-55091 on 10 July 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een pakketje van plutosport besteld op zaterdag 2 juli zou dinsdag 5 juli bezorgd worden. Ik werk full-time dus helaas was ik die dag niet thuis. Ik vond ‘s avonds keurig een briefje in de brievenbus dat het pakket de volgende dag bezorgd zou worden tussen 11:00 en 18:00. Nu wist ik dat ik die dag ook niet thuis zou zijn en verwachtte ik een tweede briefje in de bus ‘s avonds. Dit was ook weer keurig gedaan. Op dit briefje stond dat de bezorger donderdagavond 7 juli tussen 18:00 en 21:00 terug zou komen. Ik was heel erg tevreden over de afhandeling omdat ik het heel fijn vond dat ze ‘s avonds terug zouden komen. Ik zorgde ervoor dat ik tussen 18:00 en 21:00 thuis was en hoopte op mijn pakketje.

Vanaf dat moment heb ik niks meer gehoord. Geen bezorger aan de deur en ook geen briefje in de bus. Toen ik op mijn track & trace keek zag ik tot mijn grote schrik dat er stond dat het pakketje woensdag 6 juli al bezorgd was. Dit terwijl er die dag een briefje in de bus lag dat ze donderdagavond terug zouden komen.

Ik ben heel erg bang dat het pakketje nu ergens anders is afgeleverd en ik niet weet waar. Ik woon in een appartementen complex en niet alle 120 buren ken ik.. Of dat er iets fout is gegaan en ik het pakket niet meer ontvang.

Desired solution:

Het pakketje alsnog zo snel mogelijk ontvangen!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Onze excuses voor het ongemak! De bezorgprocedure is inderdaad zoals u omschrijft en de melding voor 6 juli op Track & Trace met betrekking tot uw pakket is inderdaad onjuist en een fout van een van onze medewerkers. De fout is hersteld door het pakket opnieuw te laten sorteren. Helaas heeft u uw pakket hierdoor later ontvangen. Volgens onze informatie is dat uiteindelijk op dinsdag 12 juli geweest. Mochten wij u eventueel nog van dienst kunnen zijn, dan vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder e-mailadres klantenservice@selektvracht.nl met vermelding in de subjectregel de volgende referentie "Klachtenoplossing.nl 20110710125817 ". Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De zending is op 12 juli 2011 alsnog ontvangen door de geadresseerde.

All complaints of