Complaint: Twee keer achter elkaar géén info briefje achtergelaten!

user-145545 on 29 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het is ongelooflijk..het is vanavond weer gebeurd dat ik geen info briefje vond! En dat terwijl de status weer hetzelfde is (bewoner niet thuis, volgende dag wordt het opnieuw aangeboden)! Wat doet men daar bij Selektvracht?! Werken daar alleen maar amateurs of luie medewerkers die gewoonweg geen zin hebben om service te verlenen en hun werk goed te doen? Echt bizar dit!! Ik zou webshops echt afraden hun pakketten via Selektvracht te laten bezorgen. Wat een bar slechte service!!

Desired solution:

INFO BRIEFJES ACHTERLATEN!!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of