Complaint: Verkeerde bezorging

user-96799 on 15 April 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een koerier van Selektvracht heeft op het verkeerde adres ons pakje afgeleverd. Dit is niet de eerst keer. Wij wonen op nummer 25, nu is het pakje op nummer 17 afgeleverd. Het lijkt me sterk dat er op de tussende liggende nummers niemand thuis was. Nu kwam de ontvanger van het pakketje overstuur bij ons langs, om te zeggen dat ze vals getekend had. Zij heeft immers voor ons pakketje getekend. Nu vragen wij ons af of dit geen gevolgen heeft. Een kwaadwillend persoon kan zo zeggen dat hij geen pakketje heeft ontvangen. In dit geval is het goed terecht gekomen, maar het gaat om het principe. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt.

Desired solution:

De eerste volgende keer dat Selektvracht een pakketje bezorgd, moeten zij opletten op welk adres ze het pakketje afleveren. Een excusus lijkt me op zijn minst op zijn plaats. Zowel aan de ontvanger als aan ons.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

klant werkwijze van Seleketvracht uitgelegd en excuses aangeboden namens Selektvracht voor de onduidelijkheid

All complaints of