Complaint: Verkeerde informatie

user-133745 on 12 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Selektvracht heeft op donderdag 11 okt mijn pakketje, wegens mijn afwezigheid, bij de buren bezorgd. Op het briefje wat ik in de bus vond stond ‘Het pakketje hebben wij bezorgd in de straat op nummer 31’. De buren hadden echter geen pakketje in ontvangst genomen. Na enig onderzoek in de straat bleek het pakketje door andere buren op een heel ander huisnummer in ontvangst te zijn genomen. Zowel op het briefje in de bus als op de track and trace stond huisnummer 31!! Ik ga er toch vanuit dat een chaffeur/bezorger een huisnummer kan aflezen en dit correct kan noteren. Het moet niet zo zijn dat de klant de huizen in haar straat af moet lopen om te kijken wie haar pakketje heeft!!

Desired solution:

Mijn oplossing: mensen in dienst nemen die capabel zijn en hun werk serieus nemen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of