Complaint: Vreselijke bezorging en service

user-143616 on 21 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Nadat ik gisteren niet thuis was ten tijde van bezorging, heb ik mijn afspraken voor vandaag omgezet om keurig tussen de aangegeven tijd (11/15u) thuis te zijn. Rond 15.45u (te laat, maar oke, kan druk zijn) wordt er gebeld en doe ik de portiekdeur open. Nadat het lang duurder voordat de bezorger boven was, liep ik naar beneden en vind ik al een “niet thuis” bericht in mijn brievenbus. Geen stijl! Gebeld met Selektvracht (depot Vianen), maar geen gehoor. Het landelijke nummer van Selektvracht meldt mij dat ik dat nummer toch maar moet blijven proberen. Wat een hopeloze en onklantvriendelijke service. Bij TNT nooit problemen, fijne bezorgers en Selektvracht keer op keer drama.

Desired solution:

Alsnog bezorging vandaag.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from Selektvracht

11 years ago - We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld. Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden. Selektvracht B.V. Webcare Team

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Inmiddels is het pakket retour afzender. Ik heb dus betaald, maar niet ontvangen. Ook heb ik geen vertrouwen in dat het standaardbericht "we spreken de bezorger erop aan" ook daadwerkelijk gebeurd. Ik heb de verzender van het pakket een klachtenbrief gestuurd, daar zij de verzending aan Selektvracht hebben uitbesteed. Daar ik voor de zoveelste keer problemen heb ervaren met Selektvracht, rest mij niets dan een boycot en niet meer via webwinkels te bestellen die gebruik maken van deze dienst.

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Antwoorden

All complaints of