Complaint: Waar blijft mijn bestelling?

user-96347 on 13 April 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 2 april heb ik artikelen besteld bij Zalando. Het is nu 13 april en ik heb nog niets ontvangen. Zalando liet mij weten, dat het pakket was aangeboden aan Selektvracht, maar dat er door een storing en de feestdagen een vertraging in de bezorging is. Het pakket zou op 12 of 13 april worden aangeboden. Er is ook nog steeds geen statusmelding te zien bij Track & Trace (net nog gecheckt).

Desired solution:

Als de bestelling zoekgeraakt is, wil ik dat wel graag weten. En dan wil ik graag, dat Zalando en Selektvracht mijn bestelling opnieuw uitvoeren en zsm bezorgen.

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Op zaterdag 14 april is het pakket afgeleverd. De zaak is bij deze nu opgelost.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

consument excuses aangeboden namens selektvracht en uitleg gegevens over waardoor het langer heeft geduurd.

All complaints of