Complaint: Waar is mijn pakket?

user-131422 on 03 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zaterdag een briefje in de bus gevonden dat ze vandaag terug zouden komen. Omdat wij vandaag niet thuis zijn, vanaf vanmorgen 9 uur verschillende malen gebeld naar het telefoonnummer op het briefje, maar niemand beantwoord de telefoon. Bij thuiskomst geen briefje in de bus dat ze vandaag geweest zijn! Ik heb het pakket met spoed nodig. Wanneer kan ik het pakket verwachten? Hoe kan het zijn dat grote bedrijven zoals Wehkamp en V&D met een firma zoals selektvracht samenwerken? Zo ga je toch niet met klanten om?

Desired solution:

Morgen wil ik het pakket hebben!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het pakket is op 2 oktober bij de buren afgeleverd. Wij hebben een klacht genoteerd dat er hierover geen kaartje in de bus is gedaan.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of