Complaint: Waar is mijn pakket?

user-72150 on 02 December 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen maandag heb ik bij een online shop een bestelling gedaan. De bestelling werd in behandeling genomen en dinsdag ontving ik het bericht dat het pakket op de post was gedaan. Het pakket heb ik gevolgd via Track&Trace. Mijn pakket was gisteren ontvangen bij het depot, en ‘s ochtends stond er al dat de koerier onderweg zou zijn (woensdag 30 november). Ik heb de hele middag voor de zekerheid thuis zitten wachten (al eens eerder moeilijkheden gehad met het bedrijf), zodat ik het pakket zeker niet zou missen. Het werd later en later en om 10 uur ‘s avonds gaf ik de hoop op aankomst op. Toen ik om half 12 naar bed ging stond er ineens bij Track&Trace dat mijn pakket zou zijn bezorgd (wat dus absoluut niet het geval was). Vanochtend heb ik bij mijn huisbazin en de buren navraag gedaan, of zij misschien iets hadden ontvangen, mijn huisbazin is zelfs de buurt nog afgegaan op zoek naar het pakket dat zou zijn bezorgd. Niet dus. Na vanochtend eerst de klachtenlijn te hebben gebeld werd, na 5 minuten in de wacht (40 ct. p/m + eigen providerkosten betaal je hiervoor), de verbinding verbroken. Na een uurtje of wat probeerde ik het nog eens en kreeg een dame die niet bepaald haar dag leek te hebben aan de lijn. Ik moet de afzender maar bellen en zij moesten dan maar een “onderzoek starten”. Nu kan het best zijn dat dit de gang van zaken is, maar het komt mij allemaal zeer vreemd voor.
De medewerker van het bedrijf waar ik mijn bestelling had gedaan zou er achteraan gaan, ze hadden vandaag blijkbaar al meerdere problemen gehad in Hilversum.
Nu komt mijn belangrijke pakket, dat ik absoluut vóór morgenavond nodig heb, niet op tijd binnen en dat stemt mij zeer bedroefd. De teleurstelling is groot, ook omdat dit absoluut niet op een nette manier lijkt te worden afgehandeld. Ik heb gemaild, gebeld, van alles geprobeerd, ik heb de suggestie gedaan om het pakket dan op een ophaalpunt te bezorgen, omdat er echt grote haast achter zit, maar ik ben heel bang dat er geen oplossing gaat komen.

Desired solution:

Ik wil heel graag mijn pakket hebben vóór morgenavond, maar die hoop heb ik eigenlijk al laten varen, gezien de manier waarop er met mijn smeekbedes wordt omgesprongen.
Hóe moeilijk is het om een pakket bij iemand thuis te bezorgen? Hóe moeilijk kan dit nou in godsnaam zijn? Als het de eerste dag dan niet lukt door wat voor omstandigheden dan ook, probeer het in ieder geval de tweede dag dan weer.

Ik snap dat er soms dingen mislopen, maar het stelt me gewoon teleur dat er dan geen hernieuwde poging wordt gedaan om het pakket alsnog te bezorgen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het pakket is maandag 05/12/2011 door het bezorgdepot alsnog bezorgd bij de auteur van de klacht. Wij hebben onze excuses aangeboden aan de auteur van deze klacht.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of