Complaint: Waar is mijn pakket??????

user-75143 on 19 December 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een pakket besteld op 28 oktober bij Zalando en dit is nooit bij mij aangekomen. Er staat echter in de vermelding van Zalando dat dit wel het geval is. Ik heb geen briefje in de bus gekregen dat het pakket anders dan bij mij thuis is afgeleverd. Ik heb ook nooit een handtekening gezet voor ontvangst. Kunt aub zo snel mogelijk nakijken waar het pakket gebleven is?!
Graag hoor ik snel van u. Ook Zalando is al bezig met een onderzoek.

Desired solution:

Pakket terugvinden!!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Zalando heeft reeds contact met Selektvracht opgenomen om een onderzoek naar dit pakket op te starten. Dit onderzoek is al afgesloten. Ik heb de auteur van deze klacht geadviseerd contact op te nemen met de klantenservice van Zalando voor een vervangende zending. Zalando is hier reeds op de hoogte.
Wij hebben onze excuses aangeboden aan de auteur.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of