Complaint: Waar is youp?

user-36888 on 20 January 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

via zalando kleding besteld en zou worden bezorgd via select vracht..geen probleem. totdat het geleverd moest worden. ik was niet thuis en er lach netjes een briefje.

ik had de kleding echt nodig ivm een bruiloft de volgende dag dus had er redelijke haast bij, vervolgens bel ik naar het depot nr van Selektv zwolle. afgesloten/dodelijn voor 3kwartier lang. ik bellen met de klantenservice (16:29)

vriendelijke vrouw aan de lijn die mijn situatie goed begreep maar geen kontakt met de chauffeurs kan krijgen.. na een aantal minuten met mevrouw in gesprek te zijn geweest komt ze tot de conclussie dat er toch een tel nummer was en toch een ophaal mogelijkheid was mits ik maar voor 17:00 het zou ophalen. voor mij geen probleem en was absoluut tevreden met de oplossing. ik moest alleen mijn gegevens doorgeven en ik zou voor 17:00 gebeld worden met het adres zodat ik het zou ophalen.. 16:49 ik word toch wel een beetje nerveus van het niet terugbellen. ik de klantenservice bellen en wel geteld 3x aan verschillende personen mijn verhaal moeten uitleggen en de belofte van mevrouw die ik de 1e x sprak. lijn zwolle was nog steeds dood/afgesloten. maar een aardige jongenman wist een “achterdeurtje” en belde depot zwolle op zijn 06..ik werd door verbonden en moest met meneer de tijd afspreken dat ik kwam. vervolgens 17:02 heb ik meneer aan de telefoon, aan het begin van het gesprek is meneer nog redelijk maar geeft aan maar tot 17:00 te werken en dat ik het niet kan ophalen(ik zelf woon op 5 min van de depot af) en gaf aan er binnen 5 min te kunnen zijn. meneer geeft aan dat ik niets kan krijgen uit het depot.. ik zeg vriendelijk maar ik heb het kaartje en mijn id bewijs. als u wilt neem ik een copy voor u mee en houd u die. dat kon blijkbaar niet. vervolgens krijg ik wel te horen dat ik morgen om 9:00 ‘s ochtends met mijn id bewijs mijn spullen kan halen. dus ik zeg bespottelijk wat gebeurt er vanacht? waarop hij antwoord hoe bedoel je? ik zeg er moet wel iets gebeuren lijkt mij, want nu kan niet met een id mijn spullen krijgen en morgen wel? meneer antwoord dood leuk het is uw probleem en niet de mijne. waarop ik antwoord het is uw klantenservice die dit met mij afspreek en niet de mijne? meneer zegt geergerd ik ben toch particulier en je zoekt het maar lekker uit. waarop ik netjes vraag meneer heeft u uw naam voor mij zodat ik deze bij de klanten service kan doorgeven op wat voor een manier u mij terwoord sta? krijg vervolgens te horen dat ik dat lekker kan vergeten en maar moet zeggen depot zwolle meer niet.

ik moet toegeven, leuk van zalando dat ze gratis leveren, maar dat is ook wel aan het kwaliteit van het personeel te zien. deze klacht stuur ik overgens ook naar zalando toe. ik wou het eerst alleen met selektvracht regelen zodat zalando daar geen klacht over hoeft te krijgen. maar aangezien het 17:00 geweest is pakt selectvracht geen telefoon meer op.

vervolgens nog de groeten naar beldame jose,
het feit dat deze vrouw de telefoon bij jullie aan mag nemen is absurd, deze vrouw heeft verbaal zo’n achterstand dat ze mij niet fatsoenlijk te woord kon staan omdat ze nergens een antwoord op wist en vervolgens zonder aankondiging mij door verbind.

Gewenste oplossing

dat andere mensen niet het zelfde probleem krijgen als dat ik had, als het niet opgehaald kan worden prima mijn probleem, maar laat mensen van de klantenservice het dan ook niet LETTERLIJK beloven!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

13 years ago - noemt men een oplossing? "intern" valt vies tegen, heb uiteindelijk ook nog is zelf opgehaald omdat het te lang duurde? maar een compensatie daar tegen is nergens te vinden?

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht geregistreerd in ons systeem.
Tevens de regiomanager en supervisor van de klantenservice geattendeert om gepast actie te ondernemen.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of