Complaint: waardeloos

user-16000 on 16 July 2010 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

op 29 juni kwam iemand van selektvracht een pakket bezorgen maar ik was er niet. Toen ik thuis kwam lag er dus een brief op de mat met de melding “bellen voor afspraak” (jeetje zij zouden niet eens een tweede poging doen!). Op 2 juli bel ik ze dus en maak een afspraak voor de 13e, tussen 9u en 12u. De 12e kom ik terug van vakantie en zie ik dat ze een week eerder (de 5e) langs zijn geweest, er lag een briefje met de melding “vakantie, pakket terug naar afzender”. What the F???? Doordat ze die dag gesloten waren (op maandag werken ze niet) kon ik pas de 13e bellen (de dag van de afspraak) en tot mijn verbazing zei de man dat het pakket wel goed ingepland was voor deze dag en dat ik dus gewoon moest wachten.
Nou ik heb hem die dag 4 keer gebeld, “ja ja de chauffeur heeft het pakketje bij zich en hij is in de buurt”. Uiteindelijk om 15h45 ga ik mijn huis uit zonder iemand te hebben gezien, denkend dat er jammer genoeg een briefje op de mat zou liggen als ik thuis zou komen.
Maar nee hoor, ze zijn gewoon nooit gekomen.
De volgende dag bel ik om te vragen waar dat pakketje is gebleven, blijkt dat er niks meer terug te vinden was in het systeem! Maar hij zou het uitzoeken en mij terugbellen.
Natuurlijk heeft hij mij nooit teruggebeld, dus ik heb hem zelf twee dagen later weer moeten bellen (dat lijkt me tijd zat om uit te zoeken wat er gebeurd was!).
Het was op een vrijdag, een vrouw nam op, er waren kinderstemmen in de achtergrond (lekker thuis werken heet dat), uiteindelijk komt hij aan de telefoon en zegt dat het pakketje “waarschijnlijk verkeerd bezorgd is” maar dat hij het die dag met zekerheid van zijn chauffeur zou horen en mij zou terugbellen. NIET-TE-GE-LO-VEN!! Hoe kan een pakketje aan de verkeerde persoon bezorgd worden zonder dat deze persoon er wat van zegt?!?
Natuurlijk heeft deze man me die dag nooit teruggebeld en toen ik zelf om 16.50 belde was hij waarschijnlijk al lang weekend aan het vieren en heeft hij in ieder geval niet openomen.
Een ongelooflijk waardeloos bedrijf dat absoluut niet klantvriendelijk is.

Gewenste oplossing

Als ze ooit mijn pakketje bezorgen ben ik gewoon blij mijn product te hebben gekregen.
Maar eigenlijk ben ik pas tevreden wanneer dit bedrijf zijn organisatie aanpak en serieuze en competente mensen in dienst neemt!

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

14 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben notie genomen van uw klacht. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen om uw klacht in behandeling te kunnen nemen. Dank u wel! Customerservice Selektvracht B.V.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 22 August 2011 at 06:51

selektvracht rotterdam is voor me afgeschreven. De persoon toen in dienst heeft zelf nooit zijn excuses aangeboden en de zaak is bij me nooit verhelderd.
Ik laat nooit meer bezorgen door selektvracht. Dat is mijn oplossing.

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of