My complaint:
Bestelling gedaan bestaande uit twee pakketten. 8 en 9 september hebben ze een poging gedaan om pakket 1 af te geven. Maar ik was niet thuis. Vervolgens geregeld dat er iemand op 10 september thuis zou zijn tussen 12:00 en 18:00 (want dat stond op het briefje). Zijn ze die vrijdag al voor twaalven langs geweest! Uiteindelijk de 11e hebben ze dus 1e pakje afgegeven. Pakje 2 hebben ze 13 september een 1e poging gedaan. Echter ik was niet thuis en dus hebben ze pakje 2 direct na 1 poging retour gestuurd! Vervolgens met leverancier gebeld en die zouden weer 2 nieuwen sturen. 1e pakje hebben ze op 13 september geprobeerd, maar ik was niet thuis. En dus gebeld de volgende dag en zelf opgehaald. Nu dus weer wachten op pakje 2…. Hebben ze de 30 september een poging gedaan om het 2e pakje af te leveren. Maar ik was dus niet thuis, kaartje hadden ze achtergelaten dat ze dinsdag weer een poging deden. Echter ik op 1 oktober gebeld naar select vracht om dan maar zelf op te halen. En je raad het al het was alweer retour. Wat een service. Heb nu de hele koop maar geannuleerd.
Gewenste oplossing
Reeds koop geannuleerd. Geen 3e poging wagen om via selekt mijn pakketten binnen te krijgen.