My complaint:
Geachte lezer,
Gister werd ik verrast door een telefoontje van de Selektvracht klantenservice. (na 2 week)
….
Kort samengevat: De omgekeerde wereld werd geschetst. Selektvracht is bijvoorbeeld niet in de positie om mij te verzoeken om geen klachten meer te plaatsen e.d.
Toch wil ik de dialoog niet afketsen en geef ik Selektvracht B.V. nog een kans .
–> We zijn vergeten een afspraak te maken om de (opgestapelde) fouten van Selektvracht op te kunnen lossen. Graag maak ik een afspraak en daarmee bedoel ik een afspraak (datum en tijdstip) met een vertegenwoordiger van Selektvracht.
Dit betekent dus niet dat er iemand onaangekondigd op de stoep staat, dit zou nog meer overlast en tijd/geld verlies voor mij betekenen.
Mijn persoonlijke gegevens zijn bekend bij Selektvracht, alle correspondentie dient ook via mij te geschieden, en nogmaals: Op afspraak. Onaangekondigd bezoek wordt door mij niet toegestaan en wordt geclassificeerd als huisvredebreuk. Ik zal om dat moment ook de gebruikelijke maatregelen moeten nemen.
wordt vervolgd
———————————————————————————————————
Uiteraard kom ik nu niet ineens alleen voor m’n eigen belangen op. Tot op heden heb ik 2 klachten van mede gedupeerden ontvangen. Belangrijk is hierbij te vermelden dat het om aantoonbare financiële schade gaat (direct of indirect) / moet gaan.
Desired solution:
Een afspraak met een vertegenwoordiger van Selektvracht B.V. om de door Selektvracht B.V. opgestapelde fouten op te kunnen lossen.