Complaint: Waarom bezorgt Selektvracht niet?

user-148028 on 10 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb dezelfde klacht als vele anderen – Selektvracht laar weten dat ik niet thuis was – ik was er wel. telefonisch zijn ze niet te bereiken en na een aantal klachten bij de Klachtenservice melden ze dat het pakje vier keer vergeefs is aangeboden, en het is nu teruggestuurd naar de aanbieder.
En dat terwijl ik de hele week thuis was.
Wat doen ze echt met die pakjes? Openmaken tot ze iets leuks vinden?

Desired solution:

Schadevergoeding.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Tevens hebben we de geadresseerde geadviseerd om contact op te nemen met de afzender van het pakket wanneer hij het nog niet in ontvangst heeft mogen nemen.
Zij zijn gemachtigd om in dezen een onderzoek in te stellen.

Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of