My complaint:
volgens selektvracht was ik niet thuis is was wel thuis en dat was op zaterdag geen briefje in de bus heb een camera bij me deur en der was niemand geweest dus maandag bezorgen ze niet dinsdag vrij genomen las ik om kwart voor 5 bewoner was niet thuis ik dacht ik word niet goed dus woensdag thuis gebleven niemand aan de deur ik heb ze zo vaak gebeld gesproken ik moet geduld hebben ze kunnen der nix aan doen ze hebben me een telefoon nummer gegeven die ik kan bellen heb ik gedaan krijg ik alleen maar voicemail ik vind het persoonlijk een verschrikkelijk bedrijf met hele slecht bezorgers en het telefoon nummer wat je moet bellen een 0900 nummer kost gewoon 40 cent per minuut dat ik toch ook niet normaal omdat hun een fout maken ik heb genoeg gezegt als ik nog eens wat bestel en ik zie selektvracht bestel ik het product niet
Desired solution:
ik zou tevreden zijn als ze gewoon toegeven dat ze een fout maken en een gratis nummer waar je naar toe kan bellen als der wat fout gaat want daar kunnen wij de mensen die iets bestellen toch niets aan doen.
de bezorger daar moeten ze ook beter op letten daar klopt helemaal niets van namelijk niet allemaal dan maar als je ergens niet geweest bent zegt dan ook niet dat je der geweest bent want ik las namelijk op internet dat ze daar geld voor krijgen als ze langer met een pakketje rijden ik hoop niet dat dat zo is nou ik ben der klaar mee GR