My complaint:
Zatermiddag na 1400 muur bezorging, was niemand thuis, kaartje in de bus met di.tussen 18/21 uur bezorgen. ik had
een vergadering van de deelgemeente, gezorgt dat iemand thuis was tussen 17.30/21.30, niemand geweest. vanmorgen 14/11 gebeld, postcode inspreken, komt niemand aan de telefoon, gaat na 2 minuten in gesprek, wederom geprobeert,
‘tzelfde probleem, internet gezocht, vanmorgen om 10.30 klachtenformulier ingevuld, nu 15.30 niets gehoort, wederom gebeld, eerst krijg je door verkeerde postcode, kijk op mijn telefoon = goede postcode, opnieuw… wederop doorverbonden naar depot, weer na 2 minuten gesprektoon, nogmaals idem dito.
dus nu 5x gebeld (ruim 10 minuten kosten)!!, 2x gemailt, NIKS gehoort of gezien. SERVICE is k..! Je kan ook nergens anders naar bellen of mailen.
Desired solution:
met een "bevredigend antwoord en bezorging op de tijd dat IK kan