Complaint: wat kan er fout gaan????

user-141925 on 14 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zatermiddag na 1400 muur bezorging, was niemand thuis, kaartje in de bus met di.tussen 18/21 uur bezorgen. ik had
een vergadering van de deelgemeente, gezorgt dat iemand thuis was tussen 17.30/21.30, niemand geweest. vanmorgen 14/11 gebeld, postcode inspreken, komt niemand aan de telefoon, gaat na 2 minuten in gesprek, wederom geprobeert,
‘tzelfde probleem, internet gezocht, vanmorgen om 10.30 klachtenformulier ingevuld, nu 15.30 niets gehoort, wederom gebeld, eerst krijg je door verkeerde postcode, kijk op mijn telefoon = goede postcode, opnieuw… wederop doorverbonden naar depot, weer na 2 minuten gesprektoon, nogmaals idem dito.
dus nu 5x gebeld (ruim 10 minuten kosten)!!, 2x gemailt, NIKS gehoort of gezien. SERVICE is k..! Je kan ook nergens anders naar bellen of mailen.

Desired solution:

met een "bevredigend antwoord en bezorging op de tijd dat IK kan

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant aangeraden indien ze in de toekomst wederom geen contact krijgt met het depot hierover contact op te nemen met de verzender.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of