Complaint: Wederom teleurgesteld door Selektvracht

user-68496 on 06 November 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Helaas blijkt wederom dat veel bedrijven gebruik maken van de diensten van Selektvracht. Na het bestellen van mijn pakketje is het op 4/11 door Selektvracht geprobeerd af te leveren. Op dat tijdstop was ik niet thuis. Mijn pakketje zou op 5/11 opnieuw worden aangeboden tussen 10.00 uur en 14.00 uur. Helaas geen medewerker van Selektvracht gezien.
Dit is inmiddels de derde keer dat Selektvracht niet komt opdagen.

Desired solution:

Ik zou graag willen dat Selektvracht het pakket afleveren op de vermelde dag en tijd.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 08 November 2011 at 20:29

Zoals als toegezegt kwam de bezorger deze avond rond 6 uur.
het pakket afleveren. we zijn tevreden met de genomen actie en oplossing.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben deze klacht opgepakt met onze bezorger en benaderen de geadresseerde hierover. Het pakket wordt vanavond (dinsdag 08-11-2011) beslist aangeboden aan de geadresseerde.

Selektvracht B.V. Web Team

All complaints of