Complaint: Wel thuis, maar volgens Selectvacht niet

user-46575 on 11 April 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vrijdagavond een pakket besteld wat zaterdagochtend bezorgt zou worden. De hele zaterdag alert geweest voor als de bezorger zou komen. Rond een uur of vijf/zes ‘s avonds nog eens via track&trace gekeken hoe het zat. Er stond nog steeds de melding dat het pakket vandaag (dat was zaterdag) aangeboden zou worden. Kijk ik twee dagen later, zie ik dat ik volgens Selectvracht niet thuis geweest zou zijn en dat het pakket de eerstvolgende bezorgdag word aangeboden.

Desired solution:

Selectvracht moet correcte informatie geven. Wanneer een pakket niet op de eerste dag na de bestelling word aangeboden, geef dat dan niet als informatie op. En wanneer het de bedoeling was geweest om het de eerste dag te bezorgen, maar dat niet gelukt is, zet dan niet neer dat het aan de geadresseerde lag! Want dat is natuurlijk onzin.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u niet geheel tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V. Tevens betreuren wij het dat u een dag tevergeeft heeft moeten wachten op uw pakket, nog los van de aanleiding voor de niet-thuis melding op onze Track & Trace. De eerstvolgende bezorgdag voor dit pakket zal overigens dinsdag 12 april zijn. Om u verder van dienst te kunnen zijn vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder emailadres parcels.customerservice@selektvracht.nl onder referentie 20110411101604. Graag ontvangen wij in uw mail uw adresgegevens en eventueel de pakketgegevens (op een V&D ordernummer kunnen wij helaas niet zoeken). Zodra wij uw email hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen om vervolgens met u naar een oplossing te gaan zoeken. Vetrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of