Complaint: wel thuis, niet aangebeld en geen briefje

user-169067 on 23 March 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gisteren voor 22:00 uur een pakketje besteld via wehkamp.nl. Het zou vandaag tussen 09:00 en 15:00 bezorgd worden. Ik ben SPECIAAL VOOR DIT PAKKETJE de hele dag thuis gebleven. Volgens Wehkamp.nl was er niemand thuis en wordt het pakket dinsdag pas bezorgd. De deurbel doet het prima, dus daar ligt het niet aan. Ben 5x naar de brievenbus gelopen om te kijken of er misschien een briefje in lag, maar zelfs dat lag er niet.
Zijn jullie dan uberhaupt niet eens in de buurt geweest van mijn brievenbus??!!
Ik had het pakket vandaag dringend nodig, u wordt bedankt voor deze VRESELIJK
slechte service.
Dinsdag verblijf ik op een ander adres, dus het heeft weinig zin om het dan nog te bezorgen.
ik lees al vele andere klachten die hetzelfde hebben als ik, het probleem komt dus vaak genoeg voor. doe er wat aan

Desired solution:

een andere bezorger

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Tevens hebben we geconstateerd dat het betreffende pakket inmiddels bij de consument is afgeleverd.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of