Complaint: Werkelijk de slechtste service ooit.

user-45468 on 30 March 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb een tijdje terug een 3 in 1 pakket besteld van KPN. Ik woon in een galerijflat in het centrum van Leeuwarden. Op 25-03-11 zou ik het pakket ontvangen, wat goed uitkwam want ik was thuis die dag. Kom ik ‘s middags beneden, ligt er een briefje in mijn bus dat ik niet thuis was en dat er dus een 2e poging moet komen. Ik had geen zin in een 2e poging dus ik heb Selektvracht Leeuwarden gebeld, alwaar ik iemand aan de telefoon krijg met een ondertoon van “val me niet lastig”. Ik heb met deze man afgesproken dat ik het pakket zelf wel op zou komen halen bij hun depot. Sta ik daar ‘s middags: geen pakket aanwezig, want deze was per ongeluk tóch weer met de chauffeur mee gegaan. Kom ik thuis, ligt er weer een briefje in mijn bus. 2e poging niet gelukt, 3e poging nodig. Ik heb vervolgens weer naar Selektvracht gebeld, want mijn vriendin was wel gewoon thuis die zaterdag. Dit keer een mevrouw aan de telefoon. “Meneer, dan moet u zorgen dat u thuis bent. Nee meneer, wij mogen de chauffeur u niet laten bellen als hij de juiste bel niet kan vinden. Dat kost ons teveel. Nee meneer, ophalen is nu niet meer mogelijk, want ik sta op het punt om naar huis te gaan (14.00 ‘s middags!!). Ik zal aan de chauffeur doorgeven dat hij harder moet aanbellen.”
Mevrouw, u wordt bedankt. 3e poging zou op 29-03 zijn, tussen 18 en 20 uur. Ik was op dat moment weer gewoon thuis. Ben om 18 uur even wezen kijken beneden, maar nog geen bezorger te zien. 18.30 stond ik weer even beneden en om 19.30 weer. Steeds geen bezorger. Om 20.15 moest ik weg en heb toen nog even mijn brievenbus gechecked voor ik weg ging. Nog geen briefje van Selektvracht in de bus. ‘s Nachts kom ik thuis en check ik nogmaals de brievenbus en ja hoor, een briefje van Selektvracht. Een 4e poging zou nu plaats moeten vinden op 30-03 tussen 18 en 20 uur. Ik was er nu helemaal klaar mee dus ik besloot hem op te wachten. Ik stond om 17.55 beneden te wachten, maar ik zag nog geen bezorger. Ik dacht “ach laat ik alvast even mijn post checken”. Drie keer raden wat ik daar weer aantrof. “Niemand thuis, pakket gaat terug naar afzender.”
Nu heb ik KPN maar gebeld, maar die kunnen ook nog niks. Pas bij een 2e verkeerde levering maken ze een klacht op. Ik moet nu weer 3 á 4 dagen wachten voor ik weer door de hel van Selektvracht heen mag.
Oja, het depot Leeuwarden of het hoofdkantoor bereiken om 18 uur of op zaterdag t/m maandag? Vergeet het maar. Alleen tussen 9 en 17 van dinsdag t/m vrijdag.

Desired solution:

Ik zou na de 4e mislukte poging tevreden zijn geweest als KPN tegen mij had gezegd: Meneer, wij laten het leveren bij de dichtstbijzijnde KPN winkel. Helaas was dit teveel moeite. Ik zou zelfs nog meer tevreden zijn als Selektvracht mij zou compenseren voor alle moeite.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u niet geheel tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V. Met name vervelend om te vernemen dat het pakketje toch mee was gegaan in de bezorging op de dag dat u hiervoor een afhaalafspraak had gemaakt, en dat onze bezorger bij u op woensdag 30 maart te vroeg is langs geweest. Van dit laatste maken wij een melding en de bezorger wordt hierop aangesproken. Mochten wij verder nog iets voor u kunnen betekenen, dan vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder emailadres parcels.customerservice@selektvracht.nl onder referentie 20110330191622 of onder pakketnummer 3SSKTV389216001. Vetrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of