Complaint: zeer slechte bezorging!

user-118097 on 28 July 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn pakketje zou door Selektvracht af worden geleverd op zaterdag tussen 9 en 1. Nu hebben we er de hele ochtend op zitten wachten totdat we dachten dat ze niet meer kwamen en we om half 2 toch maar boodschappen zijn gaan doen.Toen we terugkwamen lag er een briefje, en hadden ze het afgeleverd 10 minuten nadat wij weg waren.

Dit was niet de afspraak, dus wij reden naar Eindhoven-zuid, naar het depot, om een medewerker te spreken om het pakketje alsnog te krijgen. Daar kwamen wij een hele onaardige meneer tegen die zelfs tegen ons loog, en zei dat we gewoon pech hadden.

Het maakte hem ook niet uit of we een klacht zouden sturen.

Nu moet ik 3 dagen wachten op mijn pakketje omdat ze op zondag en maandag dicht zijn. En op dinsdag ben ik niet thuis en wil ik het ‘s avonds bezorgd hebben. Maar ik kan ze ook pas dinsdag bellen.

Ik hoop dat ze het dinsdag wel fatsoenlijk kunnen leveren, we zullen zien.

Desired solution:

Dat ze zich aan de afspraken houden. 9 tot 13 , is geen 13:40!
En dat ze meer klantvriendelijk zijn, want die bij het Depot in Eindhoven die loog tegen mij en was totaal niet bereid om mij te helpen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of