Complaint: Zeer slechte service SelektVracht

user-113047 on 05 July 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 03.07.12 werd een pakje tevergeefs bij mij (in Weesp) angeboden. Op de kennisgeving stond vermeld, dat het pakje op 04.07.12 nogmaals aangeboden zou worden tussen 10:00 en 17:00 uur (moet je de hele dag binnen zitten om het pakje in ontvangst te nemen). Afhalen is niet mogelijk in het depot in Diemen. Ik heb ook nog naar de klantenservice in Utrecht gebeld (0,40 per minuut), die mij vertelde, dat de chauffeur nog onderweg was. Juist, de hele dag niemand gezien. Ook op een klacht via het internet (klantenservice) wordt niet gereageerd. Dit is misachting van de klant. Schande!

Desired solution:

Ik wil mijn pakje!
Laat SelektVracht een punt inrichten waar men zijn pakje af kan halen (in Weesp).
Deutsche Post kan de bezorging beter overlaten aan de Nederlandse post!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Jammer is het, dat u zich niet excuseert voor het feit, dat we gisteren tevergeefs hebben zitten wachten op een chauffeur. Jammer is het ook, dat u reageert op de klacht op dit publieke forum en niet op mijn klacht, die ik via uw site deponeerde (dat ziet toch niemand, hè). Op de kennisgeving wordt aangegeven dat men weer langs komt tussen 10:00 en 17:00 uur. Dat zou best wat nauwkeuriger kunnen (bijv. tussen 10 en 12 of 12 en 14 uur). De mogelijkheid om het pakje naar een servicepunt te laten brengen is niet op de kennisgeving vermeld. Het telefoonnummer in Diemen, dat op de kennisgeving vermeld is, wordt niet opgenomen. Voor uw klantenservice in Utrecht laat u de klant 0,40 cent per minuut betalen. Dat is geen service. Kortom ik ben en blijf heel ontevreden!

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Wij hebben de geadresseerde geinformeerd dat het mogelijk is een pakje op een service punt te laten bezorgen.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of