Complaint: Zending niet afleverbaar, geadresseerde niet anwezig

user-149888 on 22 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

19 december heb ik een bestelling gedaan, en heb netjes van dhl express een bericht gekregen dat mijn pakket was verzonden. De track/trace link heeft het echter twee dagen niet gedaan. Op 21 december zag ik eindelijk dat er beweging in was.
Geadresseerde niet aanwezig? Dat is toch een grapje hoop ik. 7 minuten nadat het pakje gescand is zijn ze al op het adres? (Waar iedereen thuis is op die tijd) geen bel gehoord, geen briefje in de brievenbus, geen bericht, niets, behalve dan wat er staat bij mijn track/trace. Ik vraag me af of er iemand is langs geweest. Heb de bezorging van vandaag 22 december nog afgewacht, maar nog steeds geen pakket.
De reden waarom ik het nu verstuur, is omdat er al eens vaker een pakket is terug gestuurd na de ‘eerste’ poging.

Desired solution:

Dat ik het pakket zo spoedig mogelijk ontvang en dat zoiets hopelijk nooit meer gebeurt

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of