Complaint: Zomaar afgegeven

user-15961 on 16 July 2010 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Selektvracht Rotterdam heeft 10 juli op zaterdag dus een pakje afgeven aan de Wijnbrugstraat 1-17 zeggen zij, maar het is een kantoorpand en is op zaterdag in zijn geheel gesloten, kan dus nooit aan de receptie afgegeven zijn.
Boven ons is een torenflat met 36 etages vermoedelijk daar afgegeven geen briefje in de brievenbus niks.
Selektvracht gebeld en zij zeggen dat de verantwoordelijkheid bij Yves Rocher ligt.
Wat is dit een slechte zaak ik mijn pakje kwijt en Selektvracht mag dus gewoon blijven koeriere.
Ik dacht slim te zijn en mijn pakje aan de bali op mijn kantooradres af te laten leveren omdat ik 5 dagen per week aan het werk ben.
Mijn hoop is dat er geen zaken meer gedaan worden met desbetreffend koeriersbedrijf.

M.v.gr.
Nanda Nettenbreijer Posthoorn.

Gewenste oplossing

Dat er uitgezocht wordt door Selektvracht waar mijn pakje gebleven is

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

14 years ago - Geachte heer/mevrouw, Zeer spijtig deze gang van zaken. We gaan dit snel voor u oplossen, graag per e-mail op parcels.customerservice@selektvracht.nl met in de subject regel K&O16-07-RHO uw gegevens mailen dan nemen wij direct contact met u op voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Customerservice Selektvracht B.V.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of