Complaint: zoveelste keer niet bezorgd door Selektvracht

user-75006 on 19 December 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb nu al voor de derde keer iets besteld via een internethomeshoppingwebsite die laat leveren door Selektvracht en elke keer wordt het niet bezorgd. Ik maak een afspraak en zorg dat ik thuis ben maar aan het eind van de dag is niemand langs geweest en zie ik op internet dat ik niet thuis was. En dat is niet 1dag, maar 3 dagen achter elkaar, tot ik het bericht krijg dat het wordt teruggestuurd. Elke keer moet ik het pakket zelf ophalen. Nu ook weer een bestelling gedaan via wehkamp en de hele tijd thuis in verband met herstel na operatie, maar geen pakket. Ik vind het schandalig en hoop dat bedrijven stoppen met Selektvracht opdrachten te geven voor diensten.

Desired solution:

Ik wil natuurlijk dat mijn pakket bezorgd wordt, maar niet alleen nu, ook in toekomst, dus hoop dat wehkamp en anderen diensten door TNT laten verzorgen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Volgens onze gegevens is het pakket reeds op zaterdag 17-12-2011 afgeleverd op het adres van de auteur. Wij hebben de klacht geregistreerd betreffende het niet achterlaten van een niet thuis bericht. De bezorger wordt door het depot hier op aangesproken om herhaling te voorkomen. Wij hebben onze excuses aangeboden aan de auteur van deze klacht.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of