Complaint: Zoveelste keer te laat bezorgd

user-213821 on 22 November 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

vandaag voor de 3e keer wachten op selektvracht. Verzender verstuurd pakketje via dhl die het overdraagt aan selektvracht.
Dhl beloofd een aflevertijd tussen 10:00 en 14:00 uur.
(Eerdere ervaringen met pakketjes van dhl die ze zelf afleveren en het tijdsblok wat ze aangeven zijn goed)

Nu is er nog steeds niks bezorgd, gebeld met selektvracht en je krijgt gewoon het idee dat ze je stiekem uitlachen. Medewerkers daar snappen niet dat iemand tegenwoordig niet maar zo een dag thuis kan zitten. Selektvracht zou eens een voorbeeld moeten nemen aan tnt, dpd enz. deze geven tot bij een uur nauwkeurig aan wanneer de bezorger er is.

Desired solution:

Tegoeddoening voor de 3 keer een dag thuis zitten wachten in de vorm van een diner voor 2 of zo.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of