Complaint: Service

user-48845 on 30 May 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 6 mei heb ik een klacht op deze site gezet, over de bijzonder slechte service, waarop op 9 mei een reactie kwam dat de klacht door CanalDigitaal in behandeling is genomen en dat z.s.m. reacties kan worden verwacht. Ik dacht nog, dat is alert!! Maar helaas ook na dat bericht absolute stilte. Daarom maar weer een klacht geformuleerd, want op mijn eigen reacties op de eerste klacht wordt ook niet gereageerd. Bedrijfsbeleid???? Niet reageren dan houdt het vanzelf wel op????.
Ook heb ik wederom een brief gestuurd (zie hieronder) waarop natuurlijk ook nog geen enkele reactie is ontvangen.

Geachte heer/mevrouw,

Recent heb ik een brief ontvangen van CanalDigitaal met referentie-nummer CS17-BRFGED/CD
Normaal dank ik de verzender altijd voor een reactie maar dit keer laat ik dit achterwege, de reden zal u later duidelijk worden.

In deze brief wordt niet duidelijk gemaakt op welke brief van mij wordt gereageerd, het komt blijkbaar niet bij de verzender op om even de verzenddatum van mijn brief te vermelden. Ik vermoed dat het gaat over de brief die ik 26 februari heb verzonden.

Over de inhoud ben ik zeer teleurgesteld en ontevreden.
Inhoudelijk wordt niet gereageerd op mijn kritiek over de zeer slechte service van de klantenservice en geen antwoorden gegeven op mijn vragen, het enige wat men er schijnbaar uit kan distilleren is dat ik ontevreden zou zijn over de lange wachttijd en dat ik zou zitten te wachten op een aalmoes.
Wel wordt geschreven dat mij niet wordt gevraagd om begrip.
In dat laatste hebben ze natuurlijk groot gelijk omdat ook deze brief wederom getuigd van grote incompetentie, gebrek aan inlevingsvermogen en pure arrogantie van de klantenservice.
Incompetent omdat men niet in staat is om mijn brief goed te lezen en deze op een fatsoenlijke manier te beantwoorden.
Gebrek aan inlevingsvermogen omdat men de toon en de inhoud van mijn brief (bewust?) verkeerd vertaald.
En arrogant omdat men twijfelt aan MIJN intelligentie als briefschrijver.

De reden van het veroorzaakte probleem wordt niet verklaard. Er wordt niet ingegaan op mijn kritiek over slechte bereikbaarheid, wisselende antwoorden en de zeer onpersoonlijke en soms onbeschofte benadering.
Zelfs wordt geprobeerd om de schuld van de late reactietijd af te schuiven naar 4Net, juist de enige partij die dus wel weet wat service is, direct benaderbaar is en op een klantvriendelijke wijze uiteindelijk het oorspronkelijke probleem heeft opgelost nadat ikzelf contact met ze heb opgenomen. LAF en ONJUIST.
Ik wijs er nogmaals op dat CanalDigitaal in gebreke is gebleven en dus volledig verantwoordelijk is en het past niet om de schuld bij een ander neer te leggen. Om niet te spreken van het fijt dat men zelfs niet het fatsoen heeft kunnen opbrengen om even een kort berichtje te sturen dat mijn brief van 26 februari is ontvangen en in behandeling is. Dit wordt overigens onderstreept door het feit dat latere brieven die ik heb verzonden, die zelfs aangetekend zijn verstuurd, dezelfde behandeling ondergaan. Ook geen enkele reactie.

Er wordt mij ter compensatie een bedrag van € 33,85aangeboden. Compensatie voor wat?????
De brief wordt afgesloten met:

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website.

De ARROGANTIE ten top. Dit kun je vertalen als: GEWOON ACCEPTEREN EN VERDER NIET ZEUREN.
En dan nog ondertekenen met Klantenservice Canaldigitaal. Onpersoonlijker en arroganter kan het bijna niet zonder nog grover te worden. Of schaamt degeen zich voor hetgeen zij of hij mij moet schrijven???

Ik verwacht een persoonlijke brief die door het management wordt ondersteund en is ondertekend, waarin men tevens reageert op al de brieven en mails waarin mijn grieven en kritieken zijn verwoord en die recht doen aan mijn status van een redelijk intelligent mens en gewaardeerde klant.

Hoogachtend,

J.G. van den Hoorn

Gewenste oplossing

REAGEREN op al mijn reacties. En mij werkelijk compenseren voor alle kosten en ellende.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier z.s.m. op terug. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Nog steeds niets vernomen. Dit duurt nu al vanaf eind februari. CD reageert nergens op, er is absoluut geen contact te krijgen waarin kan worden gecommuniceerd over de voorgaande brieven en mails. Je wordt gewoon doodgezwegen. Men maakt gebruik van hun monopoliepositie en stelt zich bijzonder arrogant op. Wellicht maar weer een nieuwe klacht formuleren? Kan iemand mij adviseren?

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of