Complaint: service accomodatie

user-130541 on 28 September 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Betreft: Hotel Grenada Bulgarije.

Er was na het uitchecken van de kamer geen mogelijkheid meer om ons te douchen of op te frissen.
aangezien we onze transfer pas om 23.10u hadden richting vliegveld was t prettig om een mogelijkheid te hebben om je op te kunnen frissen. De enige optie was de douche in het zwembad maar die was al afgesloten van water.De kamer konden we wel langer behouden,dit zou ons hetzelfde kosten als 1 overnachting met ontbijt.Hierin viel niet te onderhandelen. Ons inziens is dit profiteren van toeristen. Je zou er toch vanuit kunnen gaan dat je wel ergens die mogelijkheid hebt om te kunnen opfrissen.
Ook de bar in het hotel was vanaf zaterdag gesloten (wij vertrokken pas maandag). Begrijpelijk dat t seizoen ten einde loopt maar als hotel gast heb je t gevoel dat je niet meer welkom bent.

Desired solution:

In ieder geval reactie terug.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 3 oktober een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of