Complaint: service seetickets

user-197526 on 06 September 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb kaarten besteld voor vrienden van amstel live. Er was iets misgegaan waardoor we erg vaak naar seetickets moesten bellen. Datgene wat mis was gegaan lag aan onszelf. Maar vervolgens moet je dan seetickets gaan bellen en hang je eerst 6 minuten in de wachtrij, dit meerdere keren. Ik vind dat als je echt iets moet regelen je gewoon een ander nummer moet krijgen en niet eerst superlang met.seetickets aan de lijn moet hangen ik vervolgens te horen te krijgen dat ze het aan de klantenservice gaan vragen..ik dacht dat dit al een klantenservice was… vervolgens bellen die ons terug waarna we niet op kunnen nemen, dus bellen we maar het 0900 nummer omdat dat nummer van de klantenservice een prive nummer
Is. (Om vervolgens weer lang in de wachtrij te staan). Vervolgens weten ze het verhaal niet en moeten we dat weer gaan uitleggen. Al met al verschrikkelijk veel rompslomp. Ik denk als andere bedrijven hun klanten zo behandelen de klanten allang weg waren gelopen. Er moet een nummer of mailadres zijn waar je gewoon goed in contact mee kunt staan en niet elke keer seetickets moet bellen en vervolgens 6 minuten of langer in de wachtrij moet staan terwijl je al je contact enz hebt gehad. Je wordt er echt gek van. Je bent immers al klant en wordt dan nog zo behandeld. Dit is totaal geen service.

Desired solution:

Voor mij zal het niet meer helpen maar een goed nummer waar je gewoon snel in contact mee kan staan als je een probleem hebt zou handig zijn of in ieder geval iemand die weet wat jouw probleem was en die het ook met jou gaat oplossen. Oja en ik zou het erg op prijs stellen als ik mijn gemaakte telefoonkosten, 45cent per minuut..., (deels) terug zou krijgen want al deze gemaakte kosten komen niet helemaal door ons.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant per e-mail beantwoord. Via onze website www.seetickets.nl bestaat altijd de mogelijkheid een e-mail te sturen

All complaints of