Complaint: Signaalsterkte

user-168690 on 24 March 2013 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na de zoveelste zenderverplaatsing is het signaal zwakker geworden, althans sommige kanalen zijn blokkerig etc. Directe aansluiting op de AOP van het modem (oud model) geeft soms verbetering, zodat ik denk aan een signaal op het “randje” Helaas kan ik zelf niet meten en weet ook niet wat de waarde moet zijn.

Desired solution:

Dat mijn aansluitingssterkte weer op een acceptabel niveau komt. Heeft het altijd gedaan met een splittertje ertussen.
2X tv via coaxs en 1 X PC via UTP (Modem en Router)

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Caiway Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

11 years ago - We hebben telefonisch contact opgenomen, maar krijgen geen gehoor. We proberen op een ander tijdsstip nogmaals contact met de klant te krijgen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

11 years ago - We hebben vandaag gebeld met de klant maar hebben geen gehoor kunnen krijgen. We proberen het later nogmaals. Met vriendelijke groet, Thijs Caiway Webcare Team

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben terugkoppeling ontvangen van de Rekam dat de storing is verholpen. We hebben klant gebeld om dit te controleren. Wij konden de klant op diverse tijdsstippen niet bereiken.

We sluiten de klacht, maar hebben de klant geinformeerd dat wanneer hij nog vragen heeft hij deze kan stellen aan webcare@caiway.nl.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

All complaints of