Complaint: simgegevens vernieuwrn

user-217170 on 14 December 2013 about Hollandsnieuwe in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik krij om de zoveeltijd, soms om de minuut de melding “SIM GEGEVENS VERNIEUWEN” waarna de app die ik gebruik of spel dat ik speel er gewoon mee ophoud en opnieuw opstart.
Ook ben ik vaak niet te bereiken.
Ik heb ooit van hollands nieuwe een nieuwe sim gekregen, maar kon ik niet gebruiken i.v.m. eem niet bestaand mijn hollands nieuwe account.
Ik vindt dit heel vervelend en ik hoop dat hier nog wat aan gedaan kan worden want mijn mobiel is onbruikbaar

Desired solution:

Geen melding meer en gewoon me telefoon kunnen gebruiken

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Hollandsnieuwe about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Hollandsnieuwe

Message from Hollandsnieuwe

10 years ago - Beste klant, Naar aanleiding van uw klacht heb ik u zojuist geprobeerd te bellen, helaas zonder succes. Graag wil ik de mogelijkheden met u bespreken. Is het daarom mogelijk dat u contact met ons opneemt via Facebook. Zie https://www.facebook.nl/hollandsnieuwe. Als u aangeeft dat het gaat om de klacht op klacht.nl zullen wij dit direct oppakken. Als u toch wenst dat wij telefonisch contact opnemen, dan hoor ik graag wanneer dit het beste uitkomt. Onze afdeling is van open op maandag tot vrijdag van 09:00 tot 17:00. We horen het graag! Vriendelijke groet hollandsnieuwe

All complaints of