Complaint: simkaart

user-191655 on 31 July 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 17.06.2013 een simkaart besteld totnu toe heb ik nog niet gekrijgen
Elke keer contact met klanteservice word mijnbestelling binnen 5werkdagen verzonden ze zijn gewoon oplichter.

Desired solution:

Bestelling annuleren en aansluiting kosten terug storten

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Youfone.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Simkaart is reeds verzonden en klant maakt er gebruik van, annuleren is niet meer mogelijk.

All complaints of