Complaint: Simkaart niet ontvangen

user-186459 on 28 June 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer mevrouw,
Onlangs heb ik me via het internet bij u aangemeld als klant (sim only abonnement.
U heeft van mijn banktekening reeds het abonnementsgeld ad 14,95 euro doen afschrijven zonder levering van het product. Het lijkt er op dat ik betaal voor iets waar ik geen gebruik van kan maken.
Graag verneem ik terstond van u wat het probleem is en wat uw oplossing is voor de aantoonbare gederfde inkomen van ondergetekende.

Desired solution:

directe toesturing van de simkaart en minimale compensatie van 1 maand gratis bellen, daar u reeds het geld heeftv geind zonder dat ik gebruik kan maken van de aangekochte service/dienst/simkaart.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De simkaart is reeds op 27-6-2013 verzonden. De aansluitkosten worden altijd als eerste afgeschreven. De abonnementskosten gaan pas lopen op het moment dat de simkaart actief is.

All complaints of