Complaint: simyo.nl/activeren werkt niet

user-184163 on 16 June 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik ben ingelogt op simyo.nl/activering ingelogt. op het vakje van de simkaart nummer invoeren werkt niet

Desired solution:

als je simkaart voor het eert wilt activer het ook doet dat lijkt mij wel handig. ik heb gezien dat er heelveel mensen daar mee zitten

Rating 4/10 star-2 (10)

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Simyo

Message from Simyo

11 years ago - Beste terzosolo, Wat lastig dat het in eerste instantie niet lukte om uw simkaart te activeren. Dat is nogal teleurstellend: net een nieuw startpakket in huis, en er dan niks mee kunnen doen. Het kan soms helpen om de browsergeschiedenis en cookies te wissen. Of om het met een andere browser te proberen. Wij zien dat het u destijds uiteindelijk ook gelukt is om het simkaartnummer in te vullen, en hopen dat u met veel plezier gebruik maakt van uw Sim Only abonnement. Mocht u nog vragen hebben dan zijn wij daarvoor beschikbaar op webcare@simyo.nl. Vriendelijke groet, Simyo webcare Simyo.nl/forum

Responded on 02 June 2024 at 09:12

Rating 4/10 star-2 (10)

dit is een bericht van 2013 hier kan ik nieks mee

All complaints of