Complaint: Simyo Sim Only betaling en IM Nederland

user-62281 on 19 September 2011 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben een oud Tringg gebruiker wat later is overgenomen door Simyo.
Door een fout van mijn bank is mijn betaling niet goed gegaan waardoor ik een achterstand had.
Simyo heeft mij vervolgens een week erna een herinnering verstuurd per mail en helaas heb ik i.v.m. drukte niet op tijd gezien. Ik heb dus zo snel mogelijk een mail teruggestuurd en aangegeven dat ik het niet begrijp en of zij met mij contact met mij kunnen opnemen om een regeling te treffen. Heb helaas tot heden geen gehoor gehad waardoor ik de klantenservice heb gebeld en heel lang in de wacht stond en niemand maar aan de lijn kreeg.
Vervolgens kreeg ik 5 dagen erna een mail van de incasso IM Nederland ( laatste sommatie ) en dat ik z.s.m. het verschuldigde bedrag moest betalen. Er stond geen Telefoonnummer van de incasso en geen mailadres.
Ik heb hierna weer contact opgenomen met Simyo en gevraagd waarom ik geen regeling kon treffen? Zij hebben mij doorverwezen naar IM Nederland. Vervolgens weer naar IM Nederland gebeld en zij gaven weer aan dat ik bij Simyo contact opleggen..
Ja ja en alweer naar Simyo gebeld en zij gaven aan dat zij niet bij de facturen bij konden en dat zij niet meedoen aan een regeling. Ik heb vervolgens mijn Simyo sim only telefonisch opgezegd en aangegeven dat ik dit een slechte zaak vind! Ik krijg niet eens de kans om iets op te lossen en ja hoor binnen twee weken al het bedrag van verhoogd en de incasso aan me broek. Een Tevreden klant? Dat ben ik zeker niet..!
Ze zeggen ook: Zo simpel is Simyo, nou zo simpel zijn ze blijkbaar niet.

Desired solution:

Betaling regeling

All complaints of