Complaint: Abnormaal hoge telefoonrekening door dataverbruik

user-157786 on 02 February 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag mijn rekening gecheckt en kwam erachter dat Simyo 305 euro heeft afgeschreven. Normaliter is dit tussen de 35 – 80 euro.
Vervolgens op ‘mijn Simyo’ gekeken en mijn dataverbruik ligt enorm hoog. In mijn specificaties is te zien dat er ik een aantal keren veel data heb verbruikt met name op doordeweekse dagen ‘s ochtends vroeg of ‘s nachts.
Er klopt helemaal niets van! Hoe kan dit opeens zo hoog zijn? De afgelopen 3 jaar waren mijn verbuikskosten ongeveer hetzelfde. Nu ineens heel erg hoog. Waarom komt hier geen melding van? En betekend dit dat ik misschien deze maand weer zo’n hoge rekening kan verwachten?

Desired solution:

Graag een antwoord waarom dit na al die jaren ineens zo hoog is terwijl ik dezelfde programma's gebruik op mijn telefoon en naar mijn mening ook niet meer dan voorheen. Gezien ik in het verleden altijd rekeningen had tussen de 35-80 euro zou ik het op prijs stellen als ik dit hoge bedrag wordt teruggetrokken?

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

All complaints of