My complaint:
IK probeer een abonnement af te sluiten bij Simyo en de aanvraag word telkens afgewezen omdat de gegevens zogenaamd niet kloppen Ik vul mijn naam in en als mederekening houder de naam van mijn vrouw omdat dit een en of rekening is Volgens hun klopt dit niet ,terwijl dit wel zo is Ik vul in wat er op de bankpas staat aangegeven Ik heb de klanten service gebeld en dan krijg je telkens het zelfde antwoord
En je word met een standaard antwoord geholpen en uiteindelijk moet ik een kopie van mijn bankpas sturen en dat ben ik niet van plan Er word wel telkens een cent van mijn rekening gehaald om te controleren of dit een geldig rekening nummer is en dit lukt telkens wel Dus ik vind het een vreemd verhaal want ze incasseren wel een cent van mijn rekening dus ze weten dat de rekening klopt Ik heb bij geen enkele provider een probleem gehad dus ik snap er helemaal niks van
Desired solution:
dat ze gewoon het abonnement accepteren omdat de gegevens gewoon kloppen