Complaint: abonnement af sluiten

gaudium on 23 July 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

IK probeer een abonnement af te sluiten bij Simyo en de aanvraag word telkens afgewezen omdat de gegevens zogenaamd niet kloppen Ik vul mijn naam in en als mederekening houder de naam van mijn vrouw omdat dit een en of rekening is Volgens hun klopt dit niet ,terwijl dit wel zo is Ik vul in wat er op de bankpas staat aangegeven Ik heb de klanten service gebeld en dan krijg je telkens het zelfde antwoord
En je word met een standaard antwoord geholpen en uiteindelijk moet ik een kopie van mijn bankpas sturen en dat ben ik niet van plan Er word wel telkens een cent van mijn rekening gehaald om te controleren of dit een geldig rekening nummer is en dit lukt telkens wel Dus ik vind het een vreemd verhaal want ze incasseren wel een cent van mijn rekening dus ze weten dat de rekening klopt Ik heb bij geen enkele provider een probleem gehad dus ik snap er helemaal niks van

Desired solution:

dat ze gewoon het abonnement accepteren omdat de gegevens gewoon kloppen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from Simyo

11 years ago - Beste heer/mevrouw, Vervelend om te lezen het niet lukt om een abonnement bij Simyo. Wij zien in het systeem dat er contact is geweest met de klantservice. Wanneer u een bestelling plaatst dan dienen de naam van de besteller overeen te komen met de naam van de rekening houder. Wij hebben niet door gekregen van de bank dat uw rekening een en/of rekening is. Dat is de reden dat de bestelling is geannuleerd. Op basis van scan van uw bankpas of van een bankafschrift waar de volledige tenaamstelling van uw bankrekening was te zien had de bestelling goed gekeurd kunnen worden. Vriendelijke groet, Simyo webcare simyo.nl/forum

All complaints of