Complaint: Borg nog steeds niet terug

Sammie1234 on 07 September 2011 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb via deze weg geprobeerd om de 100 euro terug te krijgen die ik nog van Simyo tegoed heb. Ik kreeg ook de melding op mijn vorige klacht via klacht.nl dat Symio de klacht heeft opgelost en dat ik mijn 100 euro binnen 2 weken terug gestort zou krijgen. Nu zijn de 2 weken om, en heb het nogsteeds niet binnen. Ongelovelijk, heb er ook geen goed woord meer voor over. Waarom komen jullie je belofte’s niet na die jullie zelfs zwart op wit sturen via klacht.nl??

Hieronder kunt u mijn klacht lezen die ik de vorige keer heb verstuurd, en ook de reactie die ik terug kreeg van Simyo..

Ik ben bij tringg iets meer dan een jaar abonee geweest. Omdat ik Tringg buitenland had moest ik 100 euro borg betalen. En dat heb ik ook gedaan. Toen ik ben overgestapt naar een andere provider heb ik van Tringg mijn borg niet teruggehad. Ook is in die periode Tringg overgenomen door Simyo. Na meerdere malen Simyo te hebben gebeld heb ik nu (ca. 4 maanden later) nog steeds mijn borg niet terug 🙁
Gewenste oplossing
Graag zie ik die 100 euro borg weer terug.

REACTIE VAN SIMYO:

Onze excuses voor de vertraging. Wij hebben de terugbetaling in gang gezet. U kunt het bedrag van €100 binnen 2 weken op uw rekening tegemoet zien. Met vriendelijke groet, Simyo Webcare

Gewenste oplossing

Dat ze dit nu daadwerkelijk gaan oplossen, en het niet alleen bij mooie verhalen houden. Ik hoop dat het hier bij kan blijven, en dat ik hiervoor geen andere procedure’s hoef te starten

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Simyo

Simyo

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De borg van de klant is op 20 september teruggestort.

All complaints of