Complaint: Communicatie en reacties laat bij niet kunnen bellen met nieuw Sim only abonnement

Jildau on 05 September 2011 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben overgestapt van Simyo prepaid naar Sim only weinig (100min/sms, 4.99 p.m.).
Er is e.e.a. misgegaan tijdens het overzetten.Ik heb nummerbehoud en 1 september was er nog geen actie.
Nieuw sim kaartje in gsm gedaan, foutmeldingen (puk deblokkeren, onjuiste pin).
Via intenetsite Simyo kaartje geactiveerd (4-9) maar krijg steeds melding dat de verbinding om administratieve redenen is gesloten.Heb al een paar mailtjes gestuurd, maar krijg geen reactie, of in een mailtje: Anderseen nieuw sim kaartje kopen a 5 euro.
Klantvriendelijk?Ik kom er in ieder geval niet meer uit zo, en denk er over om een prepaid kaartje bij een andere provider te nemen.Sim-pel.

Desired solution:

Duidelijkheid over wat er allemaal fout is gegaan en hoe dit snel uit de wereld te helpen.Geen vage antwoorden, maar
praktisch advies!

All complaints of