Complaint: facturering fout op fout

user-95189 on 07 April 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn nummerbehoud is van begin af aan al niet goed verwerkt. Gezien mijn nummerbehoud start mijn abonnement pas op 9 februari. Toch heb ik over december en januari facturen ontvangen en is geld van mijn rekening afgeschreven. Hierover heb ik meerdere keren contact gehad, ook met het incassobureau. Iedere keer komen we er telefonisch weer uit, wordt ik nog teruggebeld (wat nooit gebeurd) en toch staat er altijd nog een factuur op onbetaald. Ik moet herhaaldelijk aantonen dat ik al betaald heb, omdat de facturering is uitbesteed aan Buckaroo en ze blijkbaar geen inzicht hebben in mijn betalingen.
Ik ben al meerdere keren te woord gestaan door Joram. Hij doet allerlei toezeggingen, maar lost het niet op.

Desired solution:

Alle facturen moeten op betaald gezet worden. Er zijn namelijk geen achterstanden. Sterker nog ik heb al teveel betaald om er vanaf te zijn, dacht ik. 'Ok, dus als ik dat bedrag betaal, dan is het ok', maar niets is nog ok en ik zal binnenkort opnieuw zo'n incassobureaubrief ontvangen. Wat een geldverspilling.

All complaints of