Complaint: Factuur met Spookbedrag

dryacoskun on 19 October 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer/mevrouw,

Sinds 30 september is mijn abonnement overgezet naar SIMYO. Voor deze dag kreeg ik drie belminuten.
Hiervan heb ik er een verbruikt (SMS). Echter, de andere twee heb ik niet verbruikt.
Ik heb de volgende dag nog gekeken. Toen stond er ook daadwerkelijk 2 belminuten over.

Nu krijg ik een factuur en heb ik blijkbaar op die dag twee berichten gestuurd naar Engelend. Dit klopt helaas niet. Ik ken niemand uit Engelend, ik heb geen contactpersoon met een Engelsnummer en ook bij mijn berichten is niets te lezen.

Wat ik al eerder had gezegd, de volgende dag stond aangegeven dat ik twee belminuten over had. Waarom wordt de boel hier opgelicht door jullie met spookbedragen? het gaat nu om een bedrag van € 0,50. Maar ik ben mijn vetrtrouwen in jullie kwijt, wellicht gaat dit in het heden wel om bedragen van €50.

Desired solution:

Er worden geen spookbedragen afgeschreven

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from Simyo

10 years ago - Beste dryacoskun, Waarschijnlijk gebruikt u een iPhone, en zijn er voor Facetime en iMessage activatiesmsjes gestuurd. Google het nummer maar eens dat op uw factuur staat. Een iPhone verstuurt deze berichten eenmalig om de diensten te activeren. Ook diensten als Whatsapp en Viber versturen zo'n activatiebericht. Wij hebben daar verder helaas geen invloed op. Omdat de berichten naar een nummer in de UK worden gestuurd, worden deze berekend tegen Buitenland tarief. Dat valt standaard buiten uw bundel. Meer informatie over de activatiesmsjes vindt u hier: http://support.apple.com/kb/TS4268?viewlocale=nl_NL Wij hopen dat de uitleg het vertrouwen terug brengt. Simyo Webcare Simyo.nl/forum

All complaints of