My complaint:
meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice van simyo (die overigens slecht bereikbaar is), om de instellingen van de samsung galaxy s in te stellen voor mobiel internet. Dit is een android telefoon en ik ben geen leek op technisch vlak.
Elke keer krijg een andere “oplossing”. De instellingen heb ik ingevoerd zoals ik ze via mail heb gekrekegen.zie beneden.Ik denk dat de back-office van simyo niet op orde is en instellingen per klant niet juist worden doorgevoerd.
– Bij Verbindingsnaam: voer Mobiel Internet in (wordt ook wel aangeduid als profielnaam, netwerkaccount, of connection name in sommige toestellen)
APN : basicinternet
Proxy : (geen)
Poort : 5080
Gebruikersnaam : (geen)
Wachtwoord : (geen)
Server : 0.0.0.0
MMSC : (geen)
MMS Proxy : (geen)
MMS Poort : (geen)
MCC : 204
MNC : 08
Verificatietype : PAP
APN-type : Internet
– Bij Startpagina: voer http://mobiel.simyo.nl in (wordt ook aangeduid als URL, homepage, of relay address in sommige toestellen)
– Soms is het nodig hierna het betreffende profiel waarin deze instellingen zijn opgeslagen nog handmatig te activeren
– Zet het toestel uit en weer aan. Na ongeveer 15 minuten kunt u gebruik maken van Mobiel Internet
Desired solution:
Mijn profiel/instellingen activeren in de back-office. Via de persoonlijke portal (mijn.simyo.nl) is alles juist ingesteld en op mij telefoon maar heb nog geen internet.